Warunki wysyłki towarów za pośrednictwem DPD i Inpost

Paczki są nadawane maksymalnie w ciągu 3 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie i są wysyłane za pośrednictwem DPD z pisemnym potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem Inpost. Każda nadana paczka posiada indywidualny numerem nadania. Bez względu na wybrany przez klienta sposób wysyłki, każdy klient otrzymuje na adres e-mail numer śledzenia, by móc w każdej chwili sprawdzić gdzie znajdują się jego zakupy.

Koszt wysyłki zawiera opłaty manipulacyjne za przygotowanie przesyłki, koszt opakowania i opłaty kurierskie.

Przesyłki są pakowane w kartony odpowiadające wielkości zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy przedmiot został należycie zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami.

Bardzo prosimy, aby przed obiorem paczki sprawdzić, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do stanu opakowania i podejrzewasz, że przedmiot mógł zostać zniszczony w trakcie transportu, poinformuj o tym kuriera i poproś o sporządzenie protokołu. To znacznie przyspieszy procedurę wymiany produktu.

Jeśli z powodu niepoprawnego/niekompletnego adresu, paczka wróci do naszego centrum dystrybucyjnego, będziemy zmuszeni poprosić kupującego o pokrycie kosztów ponownej wysyłki.


Dodatkowe warunki Inpost

W przypadku odbioru przesyłki za pośrednictwem paczkomatów operatora pocztowego InPost sp. z o.o., zatwierdzenie odbioru możliwe jest poprzez system informatyczny paczkomatu.

Z chwilą zatwierdzenia odbioru przesyłki przez Klienta, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu zewnętrznego opakowania przesyłki dostarczonej do paczkomatu operatora pocztowego InPost sp. z o.o., w celu ułatwienia i usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecane jest:

  • wskazanie uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu InPost
  • umieszczenie uszkodzonej, nieotwartej przesyłki w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała i zamknięcia skrytki paczkomatu
  • zgłoszenie tego faktu do foxkomputer.pl w ciągu 24 godzin od daty próby odbioru przesyłki poprzez wysłanie informacji o zdarzeniu na adres sklep@foxkomputer.pl, a także do InPost sp. z o.o. bezpośrednio przy próbie odbioru przy pomocy komunikatów wyświetlanych na ekranie systemu paczkomatu (zainicjowanie procesu reklamacyjnego).