Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Paczki są nadawane maksymalnie w ciągu 3 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie i są wysyłane za pośrednictwem DPD z pisemnym potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem Inpost. Każda nadana paczka posiada indywidualny numerem nadania. Bez względu na wybrany przez klienta sposób wysyłki, każdy klient otrzymuje na adres e-mail numer śledzenia, by móc w każdej chwili sprawdzić gdzie znajdują się jego zakupy.
Koszt wysyłki zawiera opłaty manipulacyjne za przygotowanie przesyłki, koszt opakowania i opłaty kurierskie.
Przesyłki są pakowane w kartony odpowiadające wielkości zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy przedmiot został należycie zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami.
Bardzo prosimy, aby przed obiorem paczki sprawdzić, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do stanu opakowania i podejrzewasz, że przedmiot mógł zostać zniszczony w trakcie transportu, poinformuj o tym kuriera i poproś o sporządzenie protokołu. To znacznie przyspieszy procedurę wymiany produktu.
Jeśli z powodu niepoprawnego/niekompletnego adresu, paczka wróci do naszego centrum dystrybucyjnego, będziemy zmuszeni poprosić kupującego o pokrycie kosztów ponownej wysyłki.
W przypadku odbioru przesyłki za pośrednictwem paczkomatów operatora pocztowego InPost sp. z o.o., zatwierdzenie odbioru możliwe jest poprzez system informatyczny paczkomatu.
Z chwilą zatwierdzenia odbioru przesyłki przez Klienta, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu zewnętrznego opakowania przesyłki dostarczonej do paczkomatu operatora pocztowego InPost sp. z o.o., w celu ułatwienia i usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecane jest: