ZWROTYI WYMIANY BEZ WINY SPRZEDAWCY

Rozumiemy, że z różnych przyczyn możesz chcieć zwrócić lub wymienić swój zakup. Aby proces ten przebiegł szybko i sprawnie, postępuj zgodnie z poniższymi punktami:

1. Pamiętaj, że w czasie 30 dni od daty otrzymania produktu możesz testować i przymierzać produkt, by podjąć decyzję o jego zatrzymaniu lub zwrocie. Termin ten jest nieprzekraczalny – oznacza to, że po upływie 30 dni od daty odebrania przesyłki nie mamy możliwości uznania zwrotu lub wymiany. Zgodnie z przepisami prawa, czynności te muszą mieścić się w zakresie czynności, których mógłbyś dokonać w sklepie podczas robienia zakupów. Dlatego prosimy o odsyłanie produktów nie noszących oznak użycia, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną.

2. Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem: sklep@unifarma.pl, poinformuj o nadaniu przesyłki, jej zawartości, numerze śledzenia i przewoźniku, podaj również numer zamówienia, którego dotyczy wymiana lub zwrot. Jeśli chcesz wymienić swój zakup, napisz dokładnie jaki przedmiot chcesz otrzymać oraz zapytaj o sposoby płatności za wysyłkę nowego produktu (klient jest zobowiązany pokryć koszt wysyłki nowego produktu), oraz ewentualnej dopłaty, w przypadku wymiany na produkt droższy niż pierwotnie zakupiony.

3. Wyślij paczkę na adres:

UNI-FARMA Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 2 lok. 303B
05-500 Piaseczno
Polska

4. Zwrot
Po uprzedniej inspekcji stanu zwracanego produktu, środki zostaną zwrócone tą samą metodą, jaką została dokonana płatność na zakup, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Otrzymasz zwrot równy cenie zakupionego przedmiotu wraz z kosztami standardowej wysyłki. Jeśli dopłaciłeś za specjalne warunki przesyłki, np. za przesyłkę ekspresową, do zwrotu będzie wliczona jedynie wartość standardowej wysyłki a nie całość kwoty jaką zapłaciłeś. Jeśli zwracasz tylko część zamówienia, nie otrzymasz zwrotu za przesyłkę. Koszt wysyłki nie zależy bowiem od ilości zakupionych produktów.

5. Wymiana
Po uprzedniej inspekcji stanu zwracanego produktu, nowy przedmiot zostanie nadany w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki, po uiszczeniu opłaty za ponowną wysyłkę oraz ewentualnej dopłaty.

ZWROTY I WYMIANY Z WINY SPRZEDAWCY

Prosimy kupujących o sprawdzanie zawartości otrzymanych przesyłek oraz o niezwłoczne informowanie działu obsługi klienta o wszystkich nieprawidłowościach. Jeśli twoja paczka jest niekompletna, otrzymałeś uszkodzony przedmiot lub zawartość paczki nie jest zgodna z zamówieniem, napisz bezzwłocznie na sklep@unifarma.pl. Pamiętaj, że w przypadku zgłoszenia przez klienta nieprawidłowości PO UPŁYWIE SZEŚCIU MIESIĘCY od dnia otrzymania zakupu, kupujący musi udowodnić, że stan zawartości był dokładnie taki sam w chwili jej odbioru (np. jeśli brakuje elementów, klient musi udowodnić, że brakowało ich w chwili odebrania paczki i nie zostały one zgubione przez kupującego w przeciągu tych 6-ciu miesięcy).

Zrobimy wszystko co w naszej mocy, by proces wymiany lub zwrotu przebiegł szybko i sprawnie. Aby przyspieszyć ten proces, zgłaszając nieprawidłowość, podaj numer swojego zamówienia, opisz dokładnie sytuację, możesz dołączyć też zdjęcia. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą bezzwłocznie w celu ustalenia dalszej drogi postępowania. W przypadku wymian i zwrotów z winy sprzedawcy, klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów (koszty odsyłki itp.).